onsdag 20 juli 2011

~Äntligen~

Nya vitvaror till köket...
Tog oss en tur till Örebro i Måndags för och kolla utbudet.
Utbudet var tydligen toppen eftersom vi köpte rubb o stubb, kyl&frys, diskmaskin, spis & micro (den gamla matchade inte direkt med sin vita FULA färg),
allt detta levererades igår strax efter lunch.
Det blev tokbra må jag säga.

Igår kväll hade vi grillkväll här i Hammarn,
Jessica J, Peter V + Elias, Jimi & Maria + Mollie och så våra godingungar också såklart.
Det var en mycket trevlig kväll...och tiden gick som vanligt ALLDELES för fort.
Såna vill vi såklart ha måååånga fler av.

När alla åkt hem runt 23.30 draget satt Patrik och jag kvar i vårat nyfixade matrum ;) med alla härliga ljus tända och babblade om allt och ingenting egentligen...
Vi tittade igenom Englas första fotoalbum,
och konstaterade att Emil är väldigt lik henne när hon va bebis.
Jag ÄLSKAR dessa stunder då Patrik och jag verkligen sitter och pratar med varandra utan att ha barn springande runt benen eller hängande i patten, utan ljudet från TV:n, inga telefoner som ringer etc utan BARA han och jag...och ALLTID har vi så mycket att prata om...och skrattar gör vi...finns väl inge härligare?!
Av någon konstig anledning avslutas dessa stunder oftast med tårar av Lycka över de 2 mirakel som vi blivit tilldelade här i livet...Engla & Emil!!!
VÅRAT ALLT!
Klockan var nog iaf 03.30 när vi beslutade oss för att inta ryggläge i sovrummet.


Nej ni gott folk, nu ska jag kolla flygbiljetter till Thailand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar