söndag 24 juli 2011

~Ixia, hux flux~


IXIA


Här överlever jag väl en vecka i September?
Om nu inget oförutsett inträffar vill säga, men resan är iaf bokad!
SOL, VÄRME & HAV!
Jag älskar´t!






Idag känner jag mig som VÄRLDENS sämsta mamma...HUA!!!!
Engla skulle på sin kompis Dina´s 4-års kalas, jag va duktig och förde in detta i mobilkalendern och allt,
vid 15-tiden pep det att det var dags att börja fixa sig...sagt och gjort!
Vid 15.45 satt vi i bilen på väg till kalaset som skulle börja 16.00, TRODDE jag...
I själva verket var kalaset MELLAN 14-16, fy fasen alltså...
Men Engla fick komma in och leka med kidzen och fick ta del av glasögon o godispåse som de andra barnen fått tidigare...
Alltså, jag tror aldrig jag känt mig så hemsk någonsin i min roll som Mamma.
Engla var hur nöjd och glad som helst, trots detta, OCH det är huvudsaken för mig.
Jaja, troligtvis kommer jag ALDRIG någonsin läsa fel på en kalasinbjudan igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar