måndag 14 februari 2011

~Näst sista BM besöket~

Innan BF alltså, sen kan det ju bli ytterligare några besök.
Detta besök gick också U.A, Hjärtslag 134 och Sf-mått 35 cm...Räkan visade villigt sina hälar lite här o där.
Alla blodvärden och blodprov såg också bra ut.
Nästa besök om 2 veckor igen, 28 februari...Sista dagen denna månad, sen är vi inne i månaden som JAG & PATRIK + några till tror blir Räkans ankomst månad.

Gissningarna där vikten ligger på ca 3200g - 3500g får mig att le stort,
det är liksom inget varken jag eller Patrik tror på...Minst 4300g...Det är vad vi tror iaf.
Kanske att Räkan är lite längre än vad Engla va?!
Spännande Spännande...

Har även ändrat mig gällande ett namn, tror jag...Tror på Saga ist för Signe...
Saga efter mig (Satu) eftersom Putte vill ha sitt namn om det blir en son.

Jaja...det återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar