måndag 14 februari 2011

~Åter igen Måndag kväll~

Eller i alla fall eftermiddag
Dottern & Jag sitter för tillfället och dinerar en rätt så tråkig middag, men enligt Engla är den toppen och det är huvudsaken...Chicky Bits m. Pommes.
Snabbt, enkelt & mättande!
Det är vad min fantasi i matväg bjuder på dessa dagar.

Jag är lite småsur också,
igår kväll fick det bli sallad från Espana till middag eftersom vi besökte KGA på en oplanerad tripp,
och då köpte min Älskade man med sig 2 burk cola var,
då dricker man inte för drickandes skull utan för min del brukar det räcka med en burk sen sparar jag den andra till en annan dag...Idag var en sån dag...
TRODDE JAG!
Jag har hela dagen gått och trott att M I N burk står kall & go i kylskåpet tills ikväll...
Men icke,
den hade Patrik tydligen tagit med sig som färdkost till Sthlm imorse...GgggRrrrr!
Jaja, mindre kalorier till mej då =/
Men det är ju något visst med Cola på glasflaska & burkcola...Detta sug hade jag även i slutet med Engla, men när jag icke är gravid är coca cola verkligen ingen favorit,
då föredrar jag Pepsi, men helst av allt vill jag ha iskallt kranvatten faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar