måndag 14 februari 2011

~Alla Hjärtans Dag~

K R A M till alla er där ute som jag håller varmt om Hjärtat!


Idag är det då alltså Alla Hjärtans Dag 2011,
i familjen Bark har fått fira denna dag i helgen istället då Putte åkt till Sthlm imorse igen.
Inatt var INTE Englis glad över att Pappa skulle åka,
hon brukar ju alltid sova när han åker, men inatt vaknade hon till och frågade:

-Pappa, vart ska du?

Varpå Patrik svarar sorgset:

-Pappa måste ju åka till sthlm vet du väl, och jobba...

Och Englisen bryter ut i hysteri gråt och snörvel samtidigt som hon försöker förklara att hon vill att Patrik ska krama henne, hämta hennes täcke, hämta lite vatten, puffa till kudden etc, bara för att få några extra minuter med Mannen i hennes liv! <3
Hjärtskärande för mig och Patrik vill jag lova.
Tur det inte inträffar varje måndag natt.

Nu är han i alla fall åter i Sthlm och sliter...Dottern är på dagis och jag ska alldeles strax bege mej till BM på den vanliga rutin kontrollen.

Sen funderar jag starkt på att åka hem och sussa, blev lite halvknackigt med den varan inatt.

1 kommentar:

  1. Nämen lilla liten.
    Blev sorgsen i hjärtat.
    Hoppas veckan går fort för henne/er <3

    SvaraRadera