måndag 20 september 2010

~Underskattat~

...TE & MACKOR...

Det är sånt jag lyxar till det med ibland...
Men när Räkan är ute så är det även slut på mackor...el. helt klart minimerad konsumtion iaf.
Nu äter jag ju som tur är INTE vitt bröd,
men bröd över lag kan ju kännas onödigt o jag känner mej alltid uppsvälld.
Försöker hålla igen på vissa saker trots att jag är gravid,
men kolhydrater stryper jag såklart inte på eftersom jag vet att både jag & bebisen
behöver det under dessa 9 månader...och en tid efter också förstås.

Hoppas verklgen jag kommer in i träningen o motionen relativt snabbt i vår...
Lite därför jag försöker ha gym rutiner även nu,
så det inte blir allt för lååångt glapp senare.
Kost & Motion är det enda sättet jag tror på...
Det där med soppor, piller och dylikt är inte min grej.


Summan av detta...MACKOR är underskattat! =)
Men så kanske det är med allt som man inte äter kontinuerligt?!
Inget är ju gott om man äter det för ofta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar