tisdag 21 september 2010

~Trött i ögat~

SUCK...det t.o.m sviiiider i mina ögon...Varför ska det vara så svårt att gå och lägga sig???

Dagen började iaf med dagislämning, sen gymmet...
fortsatte med hårfärgning, läkarbesök och föräldraträff,
glömde t.o.m att äta middag innan mötet =/
Mötet var givande tyckte jag,
mest intressant var väl det här med familjeverkstad...tror garanterat att jag kommer
att försöka deltaga...
Vore verkligen jätte intressant.

TACK Sami för barnvakts hjälpen och IDOL sällskapet =)


Insåg idag att det bara är 1 vecka kvar till RUL,
har trott att det är om 2 veckor...Jippi...ska bli skojjigt.
Patrik får tyvärr nöjja sig med en bild.
När vi pratade om det idag sa han:

-Kom ihåg att DU måste köpa med en bild till Mej

Liksom hur skulle jag kunna glömma det???
Försökte även med en undan manöver...

-Eftersom du inte kan följa med så är det ju JAG som bestämmer
om vi ska ta reda på könet...*blink blink*

Responsen blev en väldigt lågmäld Patrik...
Han vill verkligen inte veta,
och såklart respekterar jag det och tänker inte fråga om könet!!!

Tiden går så sjukt fort,
jag är liksom snart halvvägs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar