söndag 19 september 2010

~Det här med materiella saker~

...och MÄN...
alltid lika facinerande,
jag gillar också att ha bra/hyfsade saker men jag tror att min man o jag
prioriterar lite olika...
Jag är ju inte sådär jätte haj på vad som är bra o inte...
Sålänge det liksom funkar är jag nöjd,
medan Patrik tycker att om man ändå ska köpa nytt så ska det vara "bättre"
än det vi hade innan...
I detta fall handlar det om bioljud och ska vi ändå köpa nytt sånt så ska vi även
ha en blue-ray spelare, såklart?! ;)
Och LJUDET...
jag vill ha så små och osynliga högtalare som möjligt,
och så få som möjligt,
men det är inte möjligt eftersom det ska basa ordentligt och massa annat som jag
inte förstår mej på...
SÅ nu blev det som Mannen önskade och jag kommer givetvis förstå vitsen när allt
sitter på plats och han introducerar ljudet för mej och förklarar skillnaden...=)

Bara att invänta grejjerna inom några dagar...


Idag tänkte jag ta mej en sväng till gymmet när Patrik ska fixa lite fakturor,
men ikväll blir det TV och valvaka m. Sami & Malin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar