lördag 18 september 2010

Gubben, barnet & morbror är ute och städar garaget inför vintern.
Gubben & barnet har verkligen haft en riktig pappa & dotter dag,
jag har kanppt sett röken av dem. =)

Började redan imorse...
Jag låg och sussade gott när en gooo unge kom inspringade i sovrummet
iförd arbetsbyxor och gummostövlar...=)

-Hej Då Mamma, nu åker farsan och jag o jobbar....ses sen...

Jag somnade om med ett leende på läpparna och tanken:
Gud vad glad jag är att ungen har Patrik som pappa & jag får dela mitt liv med honom.
Känns underbart....

Sov ända till 12 tror jag...
Blev väckt av mobilen och Patrik undrade om jag kände för och lämna sängen...
Hihi...
Klev upp och Familjen hämtade mej med Pamela...
ut till Sikfors för lite meck och dylikt,

När vi äntligen kom hem stod garage röjjet på schemat och barnet ville såklart vara
med pappa & morbror i garaget...=)

Så summa sumaruitm....Jag har var varit ganska ensam idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar