torsdag 30 mars 2017

VAB

Det var ju kul att jag i alla fall hann till jobbet, byta om och sparka igång dagen innan de ringde från skolan och jag fick hämta Engla.
Illamående och kräka. Mmmm vad mumsigt...NEJ!
Trodde det här med magsjukan var passé för denna vår.

Tog såklart med mig grabbarna från dagis också...

Så nu är vi hemma och jag har precis ätit en ordentligt smaskig frukost, bananpannkaka m. hallonkvarg. Såhär gjorde jag:

1 banan
2 ägg
Vaniljpulver
Sen stekte jag i kokosolja och serverade med Lindahls hallonkvarg

Smakade käften behändigt 😍 det var längesen jag åt kvarg, hade glömt vad gott det faktiskt är.
Jag har ju varit galet beroende av naturell yoghurt ett tag så har liksom glömt bort kvargen.

Hepp, barnen kollar på film så kanske skulle ta mig en power nap nu när tillfälle ges 🤣

Ha en fin dag alles...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar