torsdag 30 mars 2017

Snabba vändningar...

Troligtvis berodde Englas illamående och kräka på halsfluss.
Både hon och Emil klagar på ont i halsen, är varma och har rejält ont i armhålorna (svullna lymfkörtlar)
Inte så konstigt egentligen eftersom Elvin hade det för ett tag sen.

Idag fick jag och Carina till en promenaddejt och ja, I ❤ IT!
Sällan mår jag så bra som när jag är med henne.
Det blev drygt 9 km i kuperad terräng. Underbart för röva...haha!

Sen hade jag äran att snosa lite bebis när vi kom hem.
Sara, Sami och barnen var på snabbvisit. Underbar unge den där Nicole 💗 likaså Noah & Liam. Riktiga charmtroll 💙

Ja sen var det ju dags för den där ishockeymatchen... MEN det gick ju toppen. Måste helt klart bero på min Tischa.
Sist jag hade den så vann de, sen hade jag den inte de andra två matcherna och då förlorade de sen har vi då dagens match då tischan var på. Den VANN de!!! Så nu jäklar ska tischan alltid vara på...

Nu är det Natti Natti, imorgon vankas det jobb igen eftersom Patrik är hemma. Alltså är ordningen återställd ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar