fredag 31 mars 2017

Fortsatt sjukstuga...

Nu är alla tre kidzen krassliga...Igår började det med Engla, på kvällen enjoyade Emil och idag även Elvin. Feber och svullna lymfkörtlar.
Aningen förhöjt crp men inte tillräckligt för antibiotika. Pjuh.
Jag tillhör klanen som anser att antibiotika tar man bara om det VERKLIGEN behövs.
Det är bättre att kroppen får jobba någon dag extra på egen hand.

Men håller detta i sig även till veckan med hög feber och smärta skulle vi såklart komma tillbaka och ta ett nytt crp.
En bra plan tycker jag.

Så denna helg spenderas hemma...❤

Själv masade jag mig precis ur soffan och drog en repa på löpbandet.
30 minuters intervaller med tempo HÖGT!
Så nu är jag död...😂👊🏼
Men jag trotsade latmasken och det är en prestation i sig. Haha...

Nehe ett varv i duschen...sen soffhäng med mannen i mitt liv ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar