tisdag 28 mars 2017

Tiddeloo gott folk!

Ytterligare en dag lider mot sitt slut. 
Denna dag startade redan kl: 05.00 med lite mer än 60 min på löpbandet.  
Ganska skön start på dagen måste jag säga. 
Dock en liten miss i planeringen, hade tänkt äta frukost hemma i lugn och ro innan jobbet men eftersom jag spenderade längre tid än tänkt på bandet hanns det inte med.
Jag fick vackert vänta till kl: 9.30 när vi hade fikarast på jobbet. 

Arbetsdagen har flutit på bra, aningen stressigt emellanåt men jag fick ihop dagen och kunde knyta ihop säcken. 
Jag vill verkligen inte "spara" på jobb till dagen efter, det är inte min grej då kör jag hellre på ända in i kaklet innan jag slutar för dagen. 

Imorgon är det onsdag och halva veckan har därmed passerat. 


Nu ropar tvättmaskinen på mig och sen är det bums i säng om jag ska orka upp imorgon bitti.
Tänkte göra ett nytt försök med att hinna äta frukost hemma efter löpbandet, dessutom har jag dejt med en farbror från Stora Enso imorgon innan jobbet vilket också gör tidsspannet redigt pressat. Tacka vet jag flex. Perfekt i dessa lägen...


Sov sött och dröm om Änglar 



                                                                 I LOVE Thailand


Until we meet again, soon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar