onsdag 25 januari 2017

Woop Woop

Energi i överflöd idag känner jag. En galet hektiskt dag på jobbet men vad gör det när man ÄLSKAR det man gör? ❤
Har trots fullspäckat schema haft sån go feeling hela dagen och kvällen.

Idag slutade jag redan kl: 14 så då åkte jag & Nilla till gymmet.
Eftersom vi var i Hfs igår kväll så tog vi Grh idag.
Betade av ett axel/biceps pass. Alltså, vilken utveckling....vissa av övningarna var ett tag sen jag testade (pga att jag inte orkat dem) och hade väl inga högre förväntningar men tji fick ja. Allt kändes helt plötsligt så jäkla lätt. Älskar att jag äntligen kan/törs mata på TUNGT på axlar & biceps. Förut var jag nog lite väl harig gällande axlar...de tål allt och biceps har alltid varit min akilleshäl... Hua...mest pga att jag varit så svag men nu börjar det äntligen lätta.
Älskar att Nilla peppar mig galet hårt 😂 jag får igen kan man säga.
Så kul att även hon & Jenny skaffat kort i Hfs...ju fler desto roligare.
Kommer dock ha kvar mitt kort i grh också...har ju blivit ett löpbandsfreak 😂 känns skönt och slippa börja om på 0 till våren när löpsuget pockar på.
Har ju tänkt våga mig på nån runda med Carina också och då kan man inte ligga på latsidan 😂😘

Det känns så himla skönt att energin/jag  äntligen börjar komma tillbaka och att hela kroppen & själen känns lättare. Äntligen!!!
Så nu får orosmolnen gärna hålla sig undan ett tag.

Efter gymmet handlade vi jag & Nilla till tacos, Mums, magen skrek efter mat!
Sen har vi fixat lite inför kommande semester. Skidpaket till kidsen bokade, liftkort framplockade och lite annat småfix.
Nu får det gärna bli 4 februari.

Men sen får det gärna sakta ner lite i tempot. Har en sem ansökan som måste vara inne i slutet på februari o den ger mig lite ångest.
Förut har jag ju jobbat hela somrarna och inte behövt tänka på semester...nu måste jag försöka tänka smart o utnyttja min ledighet på bästa sätt. SVÅRT!
Jaja, det ordnar sig...
Hoppas innerligt på en sommar med massa sol.
Kanske blir det Öland i år igen...blev galet förälskad i ön måste jag säga.

Svammel svammel....nu ska fru Bark nanna kudde.

Ha en fin kväll/natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar