måndag 23 januari 2017

Kvällsrundan ❤

Mitt hjärta svämmar över...
Den minsta tankar trygghet bredvid mig inatt medan de andra två syskonen tankar sin trygghet hos varandra.
Lyckan i att ha syskon...
Hoppas de alltid kommer ha en lika stark och kärleksfull relation till varandra som de har nu, precis som jag alltid haft till mina syskon ❤
Att se/höra om "dåliga" relationer syskon emellan är faktiskt något som gör ont långt in i bröstet på mig.
Man är inte alltid enig och det ska man inte vara heller, man är ju olika individer men det jag menar är relationer där elakhet och skit förstör pga att man är t.ex. trångsynt eller egennyttig.
Äsch.
Orkar inte gå in på det spåret. Kanske kommer det ett helt inlägg i ämnet i framtiden...
Hur som haver...jag älskar er Sami & Susanne trots våra olikheter ❤ Ni är bäst på att vara just Ni!!!
Jag är evigt tacksam för att just ni är mina syskon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar