måndag 23 januari 2017

Egentid...

Jaha, då var denna måndag passé.
Som jag skrivit tidigare så skulle jag ju till LBG för ögontrycksutbildning.
Så imorse åkte jag till jobbet och hämtade bil sen styrde jag den mot Lbg.
Tanken var att jag skulle vara där hela dagen och eventuellt en dag till men redan vid lunchtid tyckte sköterskorna att det gick såpass bra så jag fick åka hem.
Var ju inte inplanerad på VC så jag passade på att fixa och dona med lite sånt man kanske inte hinner med annars.

Men vid 15-tiden stämplade jag ut och hämtade barnen på dagis.
De skulle ju haft gympa ikväll men eftersom både Elvin & Emil snörvlat till och från så fick de hoppa över den idag.

Själv var jag taggad till tänderna för att beta av ett röv/benpass.
Åkte till Grythyttan och där var det ju inte så gott om plats men now days känner jag mig bekvämare på gymmet så det är bara att ta för sig av det man vill utnyttja. Passet betades igenom även om det fanns en viss irritation inombords. En del människor har fasen ingen skam i kroppen och inte heller taktkänsla för hur man beter sig.

Nu är kidsen nattade och jag ska ta ett varv i duschen...sen blir det horisontal läge och jag ska faktiskt njuta av ensamheten. Även om det finns ett sting av Patrik saknad där inne i bröstet ❤
Det är bra att sakna & längta...

Bilderna för dagen blir inte roligare än några snapchat bilder 😂 älskar filtren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar