söndag 22 januari 2017

Ishockey söndag...

Precis som rubriken lyder så har denna söndag fm spenderats i ishallen. U9 hade poolspel vilket innebar ett gäng matcher för Engla och caffeteriajobb för mig och Patrik.
Så jäkla duktiga ungar.

Efter poolspelet skulle Engla på bio med Nova, Patrik skulle till sikfors och fixa med sitt mobila kontor inför kommande jobbvecka så då är jag åter igen gräsänka mån-tors. Grabbarna följde med dit så då passade jag på att följa med Nilla & Jenny till gymmet.
45 min kräkcardio på löpbandet blev det. Helt sjukt vad jag börjat älska det där med cardio. Så jäkla skönt och köra långkörare några gånger i veckan. Brukar variera programmen men oftast kör jag mycket lutning blandat med högt tempo. Älskar den där svidande känslan i rumpan 👌
Mer röv åt folket....haha, nej då men jag tycker en fin rumpa är svårslaget. Så på så vis är det inte tråkigt att jobba på den sen får vi se vad det kan tänkas bli för resultat.

Nu ligger jag nerbäddad efter en välbehövlig tacomiddag...
I morgon är det heldag på Lindesbergs lasarett & ögonmottagningen som gäller. Utbildning is on.
Ska bli spännande och lära sig lite nya grejer.
Det är ögontryck som står på agendan.

Näe....Natti Natti ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar