söndag 22 januari 2017

Lördag ❤

En dag med massa sol och underbara feelings.

Jag började dagen med storstäd.
Efter lunch fick jag erbjudande om en promenad och den ville jag verkligen inte tacka nej till.
Frisk luft och terapi snack var precis vad  jag behövde. En spark i röven så att säga.
Promenaden och "sparken i röven" gav mig en enorm styrka måste jag säga. Det var längesen jag kände mig såhär uppåt. Nu jäklar är det bara framåt som gäller.
Fan vad klok du är Carina ❤

Det här med sociala medier är prio 1 på radera listan.
Så först ut var FB men sen fick ju då min bror lilla Nicole vilket ledde till massa fina bilder osv så jag valde att ta bort alla mina vänner och enbart ha kvar familj/släkt. En bra lösning, då missar jag inte dessa bilder...💗
Idag var det instagrams tur.
Tack & Hej leverpastej.

Jag känner mig lätt...

Ikväll har vi varit i Örling och ätit en supergod middag som Sami fixat. 2 sorters älgstek & en fläskstek, potatisgratäng, kantarellsås & sallad. Mumma 👌
Han är en fena i köket min bror.
Sen avslutade vi med en omgång plump.
Nilla, Emanuel & Alex var också med.
A big happy family ❤
Det är det här som gör livet värdefullt.
Tanka posivitet, bam.

Tjingeling 🌼

1 kommentar:

  1. Jag har mina ljusa stunder 😂
    Tack för sällskapet fina du ❤

    SvaraRadera