söndag 15 januari 2017

Lilla Söta Rara Du 💗

Denna dagen började med ett besök på gymmet som jag redan bestämt igår och till min glädje fanns lusten till ett galet cardiopass kvar...
Med hög peppmusik i lurarna klev jag upp på bandet, knappade fram ett program som kändes spännande och sen öste jag på i 60 min 👊
Så jäkla skönt!!!
Upp och ner i både hastighet & lutning.
Brände skönt i både rumpan & benen. Älskar fartlek & backintervaller.

När jag var klar med mitt peppade jag Jenny & Nilla lite innan det var dags att bege sig hemåt och åka med Patrik till gymmet i Hällefors. Fick inta min frukost på golvet där nere 😂
Jimi & han körde olika varianter på marklyft. Grymt starka killar.
Jag skulle mest följa med som pepp men kunde väl inte riktigt låta bli vikterna...haha.

Sen styrde vi bilen mot Örling och hämtade hem grabbarna.
Hem för lite lunch och eftermiddags häng i soffan.
Vid 17 tiden åkte övriga familjen till Grythyttan för att fira Madlen medan jag åter igen styrde bilen mot Örling för och träffa lilla Prinsessan 💗
Alltså även den flickan har mitt hjärta i ett järngrepp.
Älskade fina du.
Jag vet inte hur många gånger jag bölat sen igår.
T.o.m på löpbandet imorse.
Känslorna är helt klart all over the place.

Att se sin lilla lillebror sitta där med SIN dotter i famnen, alltså, jag kan inte med ord beskriva vilka känslor det uppbringar hos storasyrran/faster ❤
Jag är så jäkla stolt & tacksam över att just jag fått äran att vara din storasyster & nu faster till ditt barn.
Den minsta i syskonskaran & den minsta i kusinskaran ❤ Jag älskar Er ❤

Nu ska denna känsloladdade tant sussa och ladda för en heldag i Lindesberg med två fantastiska kollegor...🌼

Natti Natti och var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar