torsdag 26 januari 2017

Torsdag ❤

Även denna dag swishade förbi...
Jag brukar tänka när jag står vid stämpelklockan på jobbet...ska jag stämpla in eller ut 😂🙈
Både igår och idag har jag haft full mottagning och jag älskar't.

Idag kom Patrik hem igen...
Han och pojkarna kom ner till jobbet och hälsade på en stund innan jag slutade. Pojkarna tycker det är superskoj att vara på mitt jobb.
Engla väntade hemma...hon trivs som fisken i vattnet när hon får vara hemma själv på eftermiddagarna.
Hon fixar och donar med hemmasysslor och skrotar runt...

Eftersom både Patrik & jag jobbar imorgon och kidsen ska upp tidigt blev det inge mer än middag, dusch och sen bums i säng för barnen. Jag drog ett gympass efter middagen och nu blir det inte många knop mer ikväll.

Längtar galet mycket till nästa lördag.
En hel veckas familjemys, skidåkning och underställshäng ❤

Godnattis gott folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar