söndag 29 januari 2017

Girls Night Out ❤

Jepp en spontan sådan blev det.
Inga planer på utgång men när byns enda uteställe hade galej så blev jag & Nilla lite sugna på dans.
Dock var det fullt och alla biljetter var slut. Asch, det brukar lösa sig...och det gjorde det denna gång också efter lite fix & trix. Så fick med oss Carina också ❤ lovely.

Vi började kvällen hos Nilla med lite gotte, spel och skratt.
Efter lite spel trodde vi nog att vi skulle bli kvar där hela kvällen 😂🍷
Promillehalten ökade hastigt...
Men vid 21-tiden åkte vi ner till Christinas och jeeeeez det va knökat med folk.
Vi hade tydligen fått matbiljetter...så det serverades grillbiff, klyftpotatis & bea. Dock var det typ bara jag som åt i vårat sällskap. Haha, de andra två var redan mätta men då pga vätskan det druckit.
Det var riktigt skoj, träffade många av mina arbetskamrater också. Vi dansade mest hela kvällen men lite söl bortikring blev det allt.

Dock ringde min lillebror med tråkiga besked...❤

Tack tjejer för en kväll med välbehövlig utrensning i form av både tårar & skratt. You rock my world ❤

Denna dag började jag & Patrik med gympass.
Han & Jimi skulle körde mark och jag ett litet bonuspass med allt möjligt.
Härlig start på dagen...
Sen har hela familjen degat i soffan till Ice Age 5...älskar att slumra i soffan.

Nu är det handling och mer soffmys som står på schemat ❤ T A C O S ❤

Ha en fin söndag alles...

1 kommentar:

  1. Tack för en toppenkväll.. De gör vi om snart igen 💕

    SvaraRadera