onsdag 26 oktober 2016

Halva veckan gjord...

Jepp imorgon är det torsdag och snart är det åter igen helg.

Imorgon åker jag till Linde och jobbar, det ska bli spännande men det blir en lång dag...vi åker redan vid 6-tiden och är väl inte hemma förrän strax efter 18.

Idag på jobbet var det fullt ös från start till slut.
Men jag fick möjligheten att se en föreläsning om sömn & återhämtning. Så jäkla bra...den borde alla se.
Om orken finns någon kväll ska jag skriva lite om den. Slå hål på lite myter osv.

Pojkarna blev hämtade av nilla idag så de skulle slippa vara på dagis så länge, till deras förtjusning såklart ❤ inatt sover de hos farmor så de ska slippa dagis så tidigt imorgon bitti och sen hämtar hon också.
Saknar dem massor 😢❤

Jag lagade en top notch middag idag, äggröra med kalkon, ruccola, paprika, lök, liiiite mosarella och tomat. Smakade förträffligt. Älskar enkel mat 👌 

Idag har jag även rivit av ett gympass igen. Bröst & triceps.
Jag kan säga som så att ta med sig Patrik dit = no mercy!
Hua hua, jag lyfter och han lassar på mer vikter 😂 jag hade allvarliga problem med hårtvätten idag kan jag säga. Får fasen inte upp armarna. Som det ska vara med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar