torsdag 27 oktober 2016

Det gick ju galant...

Att jobba på Lindesbergs VC var ju nemas problemas.
Superkul och få hoppa in lite sådär och se hur andra vårdcentraler har det.
Sen hade jag ju med mig Erika, Malin & Maria (Nora VC) och det bidrog ju helt klart till att dagen flöt på.
Det blir liksom aldrig tråkigt med dem.
Raka puckar och många skratt. I ❤ it!
Timmarna flög förbi.

Imorgon är det jobb på hemmaplan och sen kvällsgympa igen.
Helgen kommer vara förbi på ett kick. Lördag då är det gym i ottan, skridskoskola, hockeyträning, kaninhämtning, barnkalas och till sist mys med kidzen. Patrik ska på ishockey med Sami i Karlstad.
Söndag är än sålänge oplanerad vilket är skönt.
Då tänker jag gå i pyjamas hela dagen, nästan.
Måste hinna med en vända på gymmet så jag får ihop mina pass men annars ska jag banne mig bara slöa. 
Underbart!

Nu är det i alla fall Natti här i Hammarn 🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar