tisdag 25 oktober 2016

Kväll IGEN!

Shit alltså, det känns som jag går upp på morgonen och sen lägger mig igen 😂

Idag var det i alla fall en lugnare dag på både jobbet och hemma.
Bara Engla som skulle iväg till Snowcamp med fotbollslaget men hon åkte direkt från skolan och Patrik hämtade henne i Hällefors vid 19.

Matlagning och lite fix med tvätten är det enda jag pysslat med i em, eller egentligen bara mat åt mig 🙈 Patrik kirrade deras middag och den mesta tvätten 😂 kanske kan se mig mer som en fin stöttepelare.

Njuter fortfarande av lyxen att ha Patrik hemma varje em.
Det händer att jag får nypa mig i armen emellanåt.
En liknelse med att nypa sig i armen (i mitt fall) är att jag på kvällarna lägger armen på honom och ler, han ligger ju faktiskt där. Jag har en sovkompis ❤ varje kväll!
Låter lite knasigt men ni som varit i samma situation som mig vet vad jag menar.

Nu en dusch sen Natti Natti

P.s varför en bild på en kanin? Jopp, för i helgen flyttar den lille raringen hem till oss d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar