måndag 5 september 2016

Ny vecka....

Tjingeling...

Helgen passerade i ett nafs.
I fredags var det som jag tidigare skrivit dags för Sthlm.
Vi for mot Örebro redan vid 9.00 eftersom jag skulle hinna med ett besök hos optikern innan tåget skulle gå.
Så nu är linser beställda & även ett par nya brillor.
Ska bli spännande...valde ett par bågar som är helt annorlunda mot de jag har nu. Kände att lite förändring vore kul...

Efter optikern passade vi på att luncha med Patrik & grabbarna ❤

Tågresan swishade förbi...
Evelina & en kompis till henne mötte oss vid tåget och färden mot Mejselvägen var nog årets händelse för tjejerna...haha 😂 vi skjutsade varsin brutta på deras cyklar. Sikken syn det måste varit. Vi alla skrattade gott efter åkturen.

Kvällen forsatte i samma anda. Tacos, rosé, skratt och hammockmys. Nilla och jag satt kvar i hammocken en stund efter att syster & Nina gått och lagt sig. Det behövs liksom inget mer, tända ljus, varm filt, musik & trevligt sällskap ❤ thats it!

Lördagen spenderades på Gärdet. Fy sablar vilka krigare det är som ställer upp på tjejmilen 💪👊 alla precis lika grymma. Lite surt att det inte blev som jag tänkt. Men men...
Efter loppet var det såklart på sin plats med lite Bubbel 🙂
När brudarna hämtat andan var det dags för hotellet, lite chill, dusch och fix innan middagen.
Tjejerna som sprungit valde att ta en liten sängfösare i hotellbaren efter middagen och sen sussa. Jag och Nilla valde att dra ut i Stockholms natten efter sängfösaren.
Jisses vad vi dansade. 16400 steg visade mobilen. Så jäkla kul. En underbar kväll/natt ❤  vid 03.30 kom vi tillbaka till hotellet.

Söndag...avfärd!
Men först en gudomlig hotellfrukost.
Väl på hemmaplan blev det inte många knop. Massa gos och mys med mina favoriter som jag saknat massor ❤

Helt klart ett minne av högre klass år  2016 ❤
Lite nya utmaningar och idéer föddes under helgen...man kan säga att man blev aningen inspirerad.

Bring it on....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar