torsdag 1 september 2016

1 september 2016

Jaha och då var September här...
Mig gör det inget, jag gillar hösten.
Självklart älskar jag sommar & sol men det är något visst med hösten. Ser fram emot promenader och löpturer i den krispiga luften. Ska bara se till att läka ordentligt först.

Dagarna går som vanligt i ett rasande tempo.
Den här veckan har jag dessutom kommit från jobbet senare än vanligt varje dag. Inte så vanligt att det dyker upp akuta saker nära hemgång VARJE dag men denna vecka gjorde det. Vilket inte gör mig något...nu när Patrik är hemma så löser sig ju marktjänsten som en dans när sånt här inträffar.
Jag är fortfarande lika glad & tacksam över mitt jobb. Jag får fortfarande nypa mig i armen...😂 Jag fullkomligt älskar det och ser med glädje fram emot de utamaningar som komma skall.

Imorgon är den efterlängtade dagen här. Jag och Nilla hoppar på tåget till Nykvarn för en fredag hos Syrran och för att sen på Lördag åka upp till Sthlm och Gärdet. Det är dags för årets tjejmil. Detta är ju något som vi planerat länge. Hotellövernattning, tjejemilen, middag, Bubbel och mys med ett gäng brudar. Pga operationen kommer jag inte kunna vara med under loppet men hejja på brudarna som springer kommer jag göra och jag ser fram emot en trevlig kväll.
Jag har sällan (läs: aldrig) tråkigt med varken Syrran eller Nilla så risk finns att detta blir höstens höjdpunkt ❤

Måste också be om ursäkt för dålig uppdatering av bilder men det är något knas när jag försöker lägga in bilder sen jag bytte mobil men de flesta av er följer ju mig på FB el insta...😃

Nej ni gott folk...ska väl försöka sussa lite. Ska åka tidigt imorgon så jag hinner med ett besök hos optikern innan tåget rullar...Natti Natti 😘🌟🌛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar