söndag 6 mars 2016

Vasaloppssöndag...

Här är vi nerbäddade i soffan till Vasaloppet. Vilka fantastiska människor, vilka pannben de har. 

Igår tog jag & Patrik med oss grabbarna till Örebor för 3D bio och middag på Hellas. Mycket uppskattat av både stora & små. Engla ville vara hos Mummi & Moffa i Örling. Hon tycker det är jätteskönt att få husera ensam där uppe. Det här med 3D bio är ju verkligen så kul, vilken filmupplevelse det blir. Det var första gången för killarna så det var lite kul när reklamen började rulla och det for runt bollar i biosalongen...jag tror grabbarna skvatt lite till en början men sen byttes det ut till ordentligt skratt & WOW det känns som bollarna är här inne. Vi såg Zootopia el vad den hette. Bra var den och ett helt fantastiskt budskap. 


Gårdagen började med ett gympass på Vital Gym i Filipstad med min fina vän Terese ❤️ handlade lite ur shoppen också. Sen hade jag ju bestämt mig för och kolla lite mått osv. Eftersom han är den som hjälpt mig med det innan så hade han ju kvar alla mina gamla mått. Jag är nöjd. Han också. Jag sköter mig även om jag inte alltid äter strikt och efter schema. Men det här med schema är något jag mår otroligt bra av rent fysiskt. Min kropp mår fantastiskt av det. Bra mat, rutiner och planering. Han tyckte även att jag såg mer "tränad" och "slimmad" ut. Vilket kändes otroligt kul och höra. Hårt slit pays Off!!! Bara och köra på helt enkelt. Längtar dock lite efter barmark så man kan börja springa lite. Fram till dess får jag nöja mig med löpbandet. 



Terese drog till med ett PB, 85kg BAM! Grymt jobbat...❤️ 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar