onsdag 9 mars 2016

Ännu en dag tillända! 

Mina senaste dagar har varit riktigt tunga. Jag har känt mig helt Off på alla tänkbara plan faktiskt. Deppig, ont i magen, illamående, känt mig febrig och rad andra konstigheter. Idag konstaterade jag som alltid en gång i månaden, ja just fan, det är ju DET som är på gång. Haha. Är det verkligen möjligt att man lyckas glömma det varje gång? Alltså jag menar, det är (i mitt fall) ca 32-35 dagar mellan gångerna och jag funderar alltid på vad det är för fel på mig dagarna innan?!?!

Jaja nu kan jag sluta fundera för denna gång i alla fall. 

Idag efter jobbet drog jag iväg till Vital Gym i Filipstad för ett pass (axlar/bröst/mage). Älskar att gymma där...ett helt komplett gym enligt mig. 
Top Notch! 
Min arbetskamrat Carina var också med. Så himla kul med sällskap. 

När jag hämtat kidsen var det i princip dags för nattning med detsamma men lite kvällsfika hann de med medan jag käkade min middag.  

Idag slog det mig även att jag inte har så många dagar kvar i Filipstad. Det känns  otroligt vemodigt även om jag vet att det blir bra. Vissa arbetskamrater har jag kommit väldigt nära och det är klart det känns jobbigt att "lämna" dem. Man vet vad man har men man vet inte vad man får, eller vad är det man brukar säga?! Som tur är, är jag en positiv & glad person så det kommer självfallet bli bra med det nya också. Jag kommer in i de gängorna också, såklart! 

Som ni märker så har den senaste tiden varit ganska turbulent för min del och det känns, både fysiskt & psykiskt måste jag säga. Mycket att ta in och smälta. 

När jag hamnar i uppochner vända världen så drar det med så mycke andra funderingar också...och jag orkar verkligen inte grubbla på dem. Men ändå följer de med i tankarna. Äsch, lägg locket på bara, så känner jag just nu. Min energi måste räcka till de sakerna jag trivs med och vill lägga 100% fokus på. Resten får bli som det blir lite grann känner jag. Vissa saker är man faktiskt två om...allt hänger inte bara på mig. 

Ni ser, nattsvammel!

Natti Natti! 


Godis stod överst på min önskelista idag men jag botade suget med ett gympass och därmed förlorade PMS monstret. Så det så!!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar