torsdag 10 mars 2016

Det var väl det allra nöjävligaste...

Fy vilken natt & dag det har varit för min del. Magen har levt rövare hela natten & hela dagen. Har inte haft sånhär mensvärk sen jag fick barn. Fy fan!!! Lyckades i alla fall köra Engla till skolan imorse och hämta mitt schema på vårdcentralen i Hällefors. Eftersom varken alvedon el Ipren hjälpt så gav jag upp det och tänkte prova på att röra på mig vilket brukar kunna lindra. Det gjorde det men bara för stunden tyvärr. 
Nu på kvällen har det eskalerat igen men det är inte enbart mensvärk så jag börjar tro att det är mer än den som spökar för tillfället. Ett ovälkommet sammanträffande helt enkelt. Toaletten är min bästa vän. Fick i alla fall en starkare tablett av Nilla som jag ska ta när jag lägger mig så hoppas jag att jag får sova gott inatt. Känner mig helt knäckt...men som med allt annat så är det förhoppningsvis övergående. 

Man kan säga att min vän Carina har ett sjätte sinne. Hon ringde precis när jag kände mig som klenast. Fina Du ❤️ 

Nu satsar jag på en varm dusch & en liggande position. Skönt att Patrik kom hem ikväll. 


1 kommentar:

  1. Love you💕
    Ta hand om dig ordentligt nu så ses vi i helgen.

    SvaraRadera