måndag 14 mars 2016

Ny vecka...
och den börjar med VAB. Inatt klockan 04.00 började lille Elvin feberyra. Så inge jobb för min del idag heller. Hoppas lilleman kryar på sig fort och slipper den långdragna varianten som har drabbat många. 



Igår kväll efter Englas simträning stack hon och jag ut på en liten joggingrunda. Hon fortsätter imponera den lilla donnan. Vi promenerade ca 1,5 km som uppvärmning och hon höll ett väldigt bra tempo måste jag säga. Efter 1,5 km bestämde vi oss för att börja jogga/springa hemåt. Hon fixade hela vägen hem och dessutom pratade hon sig igenom hela rundan. Att lyssna på hennes kloka ord är så himla kul tycker jag. När vi kom hem frågade hon om kunde springa idag igen...så himla roligt att hon gillar det men jag förklarade att man måste ta det lite lugnt i början så man inte får ont eller skadar sig. Detta betyder i alla fall att jag kommer ha sällskap när jag vill ut på pwr walks och löprundor i fortsättningen. Hon vill även följa med och springa Colour me rad loppet i år. Det ska bli spännande. Hon försöker även få med sig Patrik på det. Får se hur det går med den saken. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar