torsdag 3 mars 2016


Alltså, det här med att vara våg är ingen barnlek. Jag är helt värdelös på att ta beslut utan att vela fram och tillbaka. Haha. Denna gång handlar det om hörlurar. Jag vill gärna ha in-ear modellen då jag har aningen svårt för Teletubbies looken...men det är viktigt att de sitter bra vilket kan vara svårt då jag har mini öron. Sen vill jag ha bluetooth, obefintlig sladd och så ska de tåla fukt och svett. Så nu står valet mellan dem...tror det lutar åt de till vänster. De ser mindre ut och de har fått bra recensioner. Detta är  en liten present från Patrik och det hade helt klart varit lättare om han bara köpt ett par och jag hade sluppit vela...men men...han ville att jag skulle välja ett par som jag verkligen vill ha. Då blir det såhär! Men det kallas väl i-lands problem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar