fredag 18 mars 2016

3 arbetsdagar kvar på Filipstads Nya Vårdcentral...

Imorse när jag vaknade trodde jag aldrig att denna dag skulle få ett slut. Förstod överhuvudtaget inte hur jag skulle ta mig igenom en hel arbetsdag men det gick ju ypperligt. Underbart jobb med underbara arbetskamrater så var ju saken biff. Måste nog erkänna att Carinas kaka gjorde sitt också. Alltså den kvinnan kan verkligen baka. Ojojoj vad god den var. Det var en kladdkaksbotten med någon kokosklet på och sen ett lager smält choklad med flingsalt över kokoskletet.  Underbaaar! 
Idag jobbade även Terese i Filipstad och det gjorde ju att dagen gick fortare också. Idag har vi verkligen haft en skrattisdag på jobbet. 


Tack alla ni som gör mina dagar så lätta att ta sig igenom ❤️ känns verkligen vemodigt att lämna Filipstad men nytt jobb innebär nya möjligheter och kommer ge mig ännu mer kunskap & erfarenhet, och det är just det jag samlar på just nu, kunskap & erfarenheter. 

Hoppas ni alla får en fin helg...kram ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar