söndag 20 mars 2016

Sunday ❤️
Ännu har en helg passerat och det i rasande fart, som vanligt. 
I fredags efter jobbet blev det inte många knop. Mest soffhäng & pizza till middag. Men på lördagen lämnade Patrik & grabbarna hemmet i ottan för att spendera dagen i garaget med diverse grävmaskinsfix. Jag bestämde mig för att sticka till Filipstad och gymma, Love that place. Engla ville följa med och Terese bestämde sig också för att haka på. Efter gymmet käkade vi lunch på Palermo. Mumma! 



När vi kom till Hällefors igen ville Engla promt till lekparken vid Britt-Maries kiosk eftersom det finns möjlighet till armgång där. (En av grenarna på hinderbanan) Ingen barnlek, hua vad tufft. Haha. 


Efter lite lek där åkte vi till Sikfors och hängde en stund. Skulle ju egentligen firat Noah men där härjade magsjukan. Efter en stund i Sikfors kom lusten att storstäda. Ja hur fan dök den upp?
Sagt och gjort, jag & Nilla drog till Hammarn och startade projektet. Många timmar blev det. Åååå vad skönt det är när den där stressen och ångesten som stök frambringar försvinner. Tack Nilliz ❤️ sen blev det mat & en vända kort. 



Även idag åkte grabbarna och pappan i huset till garaget. Så jag drog med mig Nilla till Hälsans Hus för veckans sista gympass. Kapooooow! Ännu en  fantastisk träningsvecka...
När jag kom hem fortsatte jag med lite småfix som tvätt, sortering och vikning. Älskar när energin flödar.

Imorgon bär det iväg på roadtrip med Nilla. Äta gott, sova på hotell & myspysa ❤️ vi sticker iväg så fort jag slutat jobbet. 


Köpte ett par BB byxor på Köp & Sälj i fredags då priset var grejt men tyvärr var strl inte lika grejt. Har hört att BB tights kan vara aningen små i strl så tänkte att de blir säkert toppen men M var alldeles för stora för mig. Som tur va passade de perfekt på Nilla. Hon köpte dem och jag beställde istället dessa (bilden) godingar i stället. Längtar! Men sen är det fasen köpstopp på tights. 
Idag hängde Patrik en maskin med mina träningstights + wr.up's (tvättar dem separat). Dock var det inte alla tights. Han räknade dem och undrade hur jag hinner använda allihop. Så nu har jag lovat att rensa innan jag köper några nya. Det är behövligt. Ligger säkert ett gäng tights och andra träningskläder i lådan som jag knappt använder el ens vet om att jag har. Jaja, det får bli ett projekt att dra igång efter min och Nillas trip.

Nu natti natti...


Kvällshimlen i Hammarn denna söndag! 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar