torsdag 17 mars 2016

Jobbiga känslor, tårar, frustration, ja, listan kan göras lång! 

Jag ska försöka stoppa undan dessa känslor och tänka att nu har jag gjort det jag kan. Nu får vi vänta och se om fröna jag sått bär frukt. Jag är sann optimist och ser alltid ett positivt resultat, oavsett vad. Även denna gång,  även om det är aningen för mycket känslor som går i spinn. Sortera, lägg i fack, beta av en sak i taget & börja med det viktigaste. Typ så fungerar jag. Man kan inte göra allt på en gång, så är det bara, ren skär logik. Det enda som händer om man försöker göra allt på en och samma gång är att man får massa saker gjorda halvdant eller inte klara överhuvudtaget...och det är inte min grej riktigt. Jag vill få saker och ting gjorda så bra som möjligt och verkligen känna att jag gjort mitt allra allra bästa. Annars kan det kvitta...

Med dessa ord säger jag Natti Natti!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar