torsdag 22 oktober 2015

Märkligt...

Igår hade Elvin jätte hög feber som ni vet, inatt var han ledsen och varm så jag gav honom alvedon så han skulle kunna sova gott igen. Engla spydde ner halva vardagsrummet en gång men har sovit gott hela natten. Nu sitter båda två i soffan och äter frukost och ingen av dem har några symtom kvar. Märkligt är ordet...haha...
Får se hur det ter sig under dagen. Emil är kvar hos pappa. Jag hade tänkt åka och jobba i e.m men kollegan tyckte att jag gott kunde vara hemma med barnen istället. Det var lugnt på jobbet idag. Fortsätter det såhär jobbar jag imorgon i alla fall. Älskar ju jobbet...så typiskt att barnen och då alla tre blev sjuka första veckan på mitt schema men som tur är har Nilla & pappa hjälpt mig med barnen så jag kunnat jobba tisdag & onsdag i alla fall. Nu är det ju snart helg så jag hoppas de kurerar sig ordentligt under fredag, lördag & söndag. Älskade ungar ❤️ 

Nehe kanske skulle stoppa i mig lite frukost jag med...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar