onsdag 21 oktober 2015

A day to remeber...

Ja ni vet, en del dagar är sådär underbart härliga och minnesvärda. 
Det har egentligen inte hänt något speciellt idag, det är mer känslan i kroppen som gör denna dagen minnesvärd. (Förutom sjuka barn då
Terese va på VC i Filipstad idag och vi fick tid till en hel del prat vilket alltid uppskattas. Så otroligt tacksam för att hon hjälpt mig in på denna underbara arbetsplats...såklart är jag tacksam för mycket annat också ❤️ Jag åkte hem med ett stort leende på läpparna...det här med att trivas på jobbet har fått en helt annan innebörd för mig. Det är skillnad på att trivas och TRIVAS! På em var det dags att bege sig till grythttan för ett pass power step...favvopasset...även här infann sig känslan av eufori ❤️ att träna med Nilla är så jäkla kul och energin flödar. Att instruktören sen gör magiska ting med mig och mitt pannben är top of the line...saknar dock Terese på passet. 

Som grädde på moset avslutades kvällen med favvosalladen...grekisk sallad med nötkebab ❤️ 

Önskar att den här känslan alltid kunde finnas men antagligen skulle man inte uppskatta den lika mycket om så var fallet. Man får helt enkelt försöka se något positivt med varje dag även om de ibland dalar på energifronten. Men det underlättar att omge sig med människor som ger energi istället för att suga ur en all energi. Jag är tacksam för alla er som finns i min omgivning...❤️ finns inga ord i världen som kan beskriva min tacksamhet. 


(Emil drog till morfar i Örling, därav endast bild på två av juvelerna) 

         T A C K S A M H E T ! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar