torsdag 22 oktober 2015

Det var den dagen det...

Jag, Engla och lille Elvin har enbart hängt i soffan idag. Välbehövligt. Jag har fått sista uppgiften färdig men kritisk som jag är och eftersom det fortfarande finns tid ska jag slipa lite till på den. Emil bestämde sig även för att komma hem så Patrik  har precis varit till Örling och hämtat honom. Barnen mår prima ballerina och jag hoppas innerligt att det får fortsätta så. 
För imorgon vill jag jobba. 
Imorgon kväll har Englas klass klassfest och jag lovade henne att hon fick gå om hon inte kräktes eller hade andra symtom på 48 timmar och håller det i sig som det gör nu så vankas det klassfest imorgon för hennes del men först kvällsgympa. Grabbarna får ha fredagsmys själva. 







Ikväll blev det en liten uppfriskande kvällspromenad med dessa två. Perfekt för träningsvärken. Jag måste erkänna att jag var allt annat än sugen men när vi väl kom ut kändes det enormt skönt. Måste försöka få in lite feelgood promenader mellan gruppassen och gymmet. Det gör ju faktiskt underverk för själen och skallen. 


Nehe...nu ska jag förbereda några räkmackor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar