söndag 25 oktober 2015

Då var åter en helg till ända...

Förra veckan var ju som ni redan vet rena rama sjukstugan. Elvin & Engla verkar ha kommit i gängorna igen men lille Emil däremot har haft lite feber idag så han får vara med faster imorrn när jag jobbar. Stackars liten...

I fredags var det klassfest för 2C och det blev lyckat, det verkade som de flesta i alla fall tyckte att det var roligt. Vi va några mammor som satt och tjattrade medan barnen lekte, dansade och åt snacks. Alltid kul när barnen är glada och nöjda...

I lördags morse tog jag och Carina en efterlängtad promenad. Kort men intensiv, eller vad säger man? Haha...Tack! ❤️ Välbehövligt! 
Sen hade jag och Patrik lite ärenden men den största delen av lördagen spenderade vi hemma och storstädade. Så underbart när huset är top notch och tvättkorgarna tomma. T.o.m barnen lade manken till och städade sina rum. 
På kvällen fick vi besök av Fam Persson. Första gästerna i vårt nya kök 😊 kul att äntligen kunna inviga det med sällskap. Vi spelade kort, åt ost/kex/salami & drack Amarone. 👌 





Idag har vi spenderat dagen i ishallen. Vi åkte ner till 11.00 då Engla ville åka lite grillor sen drog vi hem för en lunchpaus och sen tillbaka för att se Emanuel spela match. På e.m blev det en tur till Filipstad. Behövde handla lite på Vital Gym och Kvantum. Innan det var dags att bädda ner sig skickade jag in sista uppgiften i palliativ vård också så nu är det bara prov kvar och det skriver jag den 4/11 👍



Full rulle minst sagt...nu ska jag göra som resten av familjen...sussa!!! Imorgon vankas en ny arbetsdag i Filipstad 😍 ska även hinna med att starta upp nästa kurs och ett pass tabata innan det åter igen är kväll 🙏 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar