torsdag 10 september 2015

Stress, panik, stress!!! G A H ! 

Idag har jag spenderat den mesta tiden framför datorn. Kände ett tag att fan jag ligger bra till, ända tills jag fick ett samtal från Pyret, att Elvin var lös i magen. Där sprack min teori!!! 
Elvin mår prima och verkar inte "sjuk" tack o lov. Jag avskyr verkligen när barnen är sjuka eller har ont. Man känner sig så himla hjälplös. Han har ätit bra, varit på toa "normalt" och varit som vanligt. Nu håller jag tummarna att det stannar där. 
Imorgon och på fredag får alltså båda pojkarna vara hemma från dagis men jag ska försöka få lite gjort på uppgiften ändå. Håll tummar och tår att det går vägen...

När Emil var på Mulle och Engla på dans stack jag iväg till hälsans hus för ett pass power step...åååååå vad jag älskar det passet. Så underbart att även Heli älskar att köra skiten ur benen...det blev en fullständig urladdning idag. Det behövde jag. Jag kände mig som Hulken. Haha, så himla skönt när man känner sig stark. Vissa pass kan ju kännas helt bajs så det gäller att ta i och njuta ordentligt de gånger de känns som idag. Underbart! 

Och som vanligt när jag druckit celsius eller någon annan liknande dryck så ligger jag klarvaken...haha!!! 

Nu ska jag i alla fall försöka sussa...


Natti natti ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar