fredag 11 september 2015

Friday I'm in Love ❤️ 

Spenderade f.m och en stund efter lunch framför datorn. Fick ihop en hel del på arbetet faktiskt, vilket känns skönt. 

När Patrik kom hem fort runt i byn och inhandlade lite elgrejer till belysningen som ska vara i köksskåpen. Halleluhja vad kablar. Tur Patrik är elektriker i grunden så han fixa och trixa lite. 



Imorgon ska han dock bygga en vedbod så köket är på paus en stund igen. Blev lite spontant det där med vedbod men lika bra han smäller upp den när han har hjälp. Blir inte alls som vi hade sagt från början. Haha. Meningen va ju att den skulle vara bredvid garaget, men icke. Nu blir den placerad en bit in på baksidan. Det blir nog bra hur som haver. Skönt att slippa krångla med presenning i vinter. 

Jaha. Nu hamnade jag lite offroad känner jag. Haha...

När vi varit till byn var det dags att svida om till träningskläder och följa med Terese till Filipstad och träna på Vital Gym. Alltså, jag älskar det gymmet!!! Det har liksom allt och lite till. Även Niklas var på gymmet vilket var toppen, fick lite tips av honom så nu jäklar är jakten på 100% kontakt i full gång.
Get a plan and hold on to IT!!! 
Det kommer dalar men det viktiga är att aldrig ge upp...



Ikväll har jag och Patrik ätit lite tapas och slöat i soffan...så gött. Meningen var att vi  skulle hålla på med belysningen när kidsen lagt sig men det sket vi i. Blir dåligt med umgänge imorgon då han ska snickra hela dagen så fick passa på ikväll. Belysningen kan vi ta sen. 

Nu ska jag glo på lite tv och försöka få till några timmars skönhetssömn i alla fall. 



Natti Natti ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar