tisdag 15 september 2015

Pluggångest de luxe!!! 

Nästa vecka är det dags för terminens första prov. GAH! Jag har haft fullt upp med mina inlämningar så det här med att plugga till prov har liksom inte varit aktuellt. 
Jag hatar ångesten inför prov. BLÄ! Jaja, det går som det går. Hur som haver så kommer jag ta mig i mål...kunskapen jag bär med mig är det viktigaste. Kunskapen jag fått i och med denna kurs, vårdpedagogik och handledning är superb! Jisses, alla inom vård och omsorg borde läsa denna kurs.  

Imorgon är det bara att tuta och köra så jag kan mejla in uppgift 4 och sen återstår bara en. BAM!!! 

Nästa veckan är det dags för en ny kurs. Om jag inte missminner mig så är det palliativ vård. Ska bli jätte intressant. Det är nog en tung och ångestladdad kurs då det handlar om att vårda människor i livets slutskede men den är viktig. 

Nehe, plugga var det ja!!! 


Jag skulle hellre lapa sol och svettas!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar