söndag 6 september 2015

Ni vet den där klumpen i magen...

Känslan som säger att något inte står riktigt rätt till...
Ibland är det inte lika allvarligt som det känns men ibland är det värre och väntan på att det ska uppdagas, alltså visa sig vad den där klumpen i magen berodde på är hemsk. Usch!!! 
Ibland är det "bara" någon annans känslor jag känner av men ibland är det något som är på gång att inträffa. Jag hatar att ha dessa känslor. 

Jag hoppas att det är "någons" känslor som överförts till mig...då har jag i alla fall en aning om vad det kan vara men är det inte det så vetto tusan alltså. 

Hoppas innerligt att den förvsinner snart i alla fall. Detta tär nå så in i bomben ska ni veta. Man hamnar helt i obalans med det mesta. Inget jag trivs med. 

Imorgon vankas det en hel dags jobb och jag har inte somnat än...gah!!! 
Efter jobbet är det dags för föräldramöte och sen tänkte jag försöka hinna till Helis funktionella styrkepass. Alltså, en fullspäckad dag. 

Hoppas ni får en fin måndag allesammans ❤️ var rädda om varandra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar