lördag 5 september 2015

Det här med att vara hemma...
 
Börjar bli en alldeles för bekväm vardag. På måndag är det dags att ställa klockan igen, hur det nu ska gå?!?! 

Hela den här veckan har vi alla sovit alldeles för länge på mornarna. (Alla utom Patrik då) inte en dag före 9.30 har barnen vaknat, ibland senare. Skönt absolut men det blir inte lätt på måndag morgon. Hua Hua!!! 

Engla är kry i magen igen och ingen av oss andra har blivit drabbad. Jag hoppas att det förblir så men med magsjuketider så kan man aldrig pusta ut. 

Idag har jag haft lite egentid med mina boys. Engla & Patrik är och jobbar lite. Ikväll är det min tur att jobba några timmar. 18-22 alldeles lagom. Jag har även ett likadant pass imorgon kväll. 

Det är så otroligt skönt nu för tiden, att slippa den där jäkla söndagsångesten. Hade Patrik åkt till Sthlm hade jag inte velat ha kvällspass på söndagar. De har liksom varit veckans heligaste dag. Så är det väl i och för sig lite nu också men inte på samma vis som när Patrik lämnade oss varje måndag morgon. 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina två småkillar ❤️ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar