lördag 18 april 2015

Veni Vidi Vici, typ!

Haha...
När Patrik hämtat mig på jobbet åkte vi och samlade ihop unghögen. 
Engla på fritids, Elvin på pyret och Emil hos Elias. 
Väl hemma var det dags för middag och soffhäng...
Patrik skulle cykla till hfs och hämta bilen som han parkerat på mitt jobb och under den tiden hann jag däcka i soffan. Det var omöjligt att hålla ögonlocken öppna. Så den planerade promenaden var ett minne blott. 
När jag piggnade till tog jag en dusch med boysen och sen mös vi ner oss i soffan...
När Patrik kom hem från cykelturen frågade han om vi inte skulle ta en jogg/promenad? 
Jag stirrade på honom med blicken som sa typ näääää jag vill ligga kvar i soffan men så blev det inte.
Jag hoppade i träningskläderna och vi begav oss ut. 
Fasen så skönt det var och mysigt. Flera gånger tackade jag Patrik för att han drog med mig ut. Det är så jäkla kul att han blivit så motions och träningsintresserad. Det underlättar på många plan. Mestadels pwr walkade vi men några löpsteg blev det allt och alla på Patriks initiativ. Han som alltid hatat att springa. Haha. 

Imorgon väntar en fm i stallet med Englis. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ett intervallpass på kvällskvisten står på agendan i alla fall. Kanske några minuter med inlämningsuppgifterna också. Hua! Sen väntar jag med spänning på ett mejl som förhoppningsvis dimper in under helgen...wiiiiiiiii! 

Nu står det i alla fall sömn på mitt schema. Natti Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar