måndag 20 april 2015

Unghögen kom hem...

Vid 15.30 kom två efterlängtade söner hem. 
Alltid lika ljuvligt att få träffa dem efter några timmars separation. 
De är alltid så glada och ropar:

- mamma vi är hemma nu

och så delas det ut bamsekramar utan hejjd. Detta värmer ett mamma hjärta mer än något annat. 

Middag serverades till dem och ganska snart efter det kom äntligen min bil hem igen. Servad och klar!!! 
Barnen ville såklart ut och visa Olle och Lisbet både det ena och det andra. Emil stylade med att visa att han kan cykla och Elvin skulle visa vilken hejare han är på att köra grävmaskin. 

Strax därefter anlände barn nr 3 och hon var väl inte fullt lika glad som pojkarna. Armen hade visst fått sig en smäll på gympan så det va en ledsen tjej som kom hem men armen verkar OK så det är nog ingen fara med den. 
Nu efter lite mat i magen och lite soffmys är hon dock lite gladare, min lilla Prinsessa. 

Pojkarna är nattade och strax även Engla och kanske även jag. Haha. Den där milsrundan och plugget har tagit kål på mig idag men det har det varit värt. Fortsätter jag i detta tempo med inlämningarna så är de snart inskickade allihop. 

Fick även veta att vi har lite uppgifter som ska göras på praktiken också. Det är en typ av inlämningsuppgift det också. 

Jag ser mycket fram emot praktiken, det ska bli spännande att prova på något annat än hemtjänsten. 



Vad kul det är när människor kommenterar och ger sig till känna här på bloggen. Stor tumme upp!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar