tisdag 21 april 2015

Intensiv dag, minst sagt!

Idag har det varit skola för hela slanten. Från kl: 9.00-17.00 närmare bestämt. På lunchen hade jag en liten dejt inbokad och jag måste säga att den va ganska tillfredställande. 
Jag kände mig glad, taggad och motiverad efteråt. 

Nu på kvällskvisten har jag varit på en liten promenad med Carina vilket alltid är trevligt ❤️ 

Imorgon var det tänkt att jag skulle jobba men magsjukan går på Pyret så de får vara hemma imorgon. Det tog emot att lämna dem där idag men ibland måste man. Jag vet egentligen inte om det hjälper att hålla dem hemma men imorgon hade jag möjligheten att vara hemma med dem så då får det bli så.  Jag hoppas på fint väder så pojkarna kan vara ute och leka. Kanske lite plugg i solen går att önska. Haha...

Nehe, dags att bädda ner sig. Inte ett Skit på tv:n att titta på och dessutom är det slut på gottigheterna så det finns liksom ingen anledning att kämpa emot tröttheten...haha...

Natti Natti ❤️ 


Lite meeeeer sol & värme vill vi ha!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar