fredag 17 april 2015

Alltid alltid för sent!

För min del är det omöjligt att somna i tid. Pojkarna lade sig redan vid 18 igår och Engla strax innan sju så då tänkte jag att det blir tidigt för mig också men så blev det inte. 

Jag satte mig vid datorn och försökte bekanta mig med Mirois sida. Det är dit vi ska skicka våra inlämningar och allt ska ske via exlearn eller vad det hette, men det va inte så bökigt som jag trodde. Jag skrev lite på mina uppgifter också vilket resulterade i att jag kunde mejla in några. 

Sen kikade jag i datorn efter bilder till Nilla så hon kan se sina resultat av träningen och kostförändringen. 
Där fanns även bilder på mig och jag säger bara en sak, shit!!! I'm fucking awsome. Det är otroligt lätt att tvivla på sig själv och sina prestationer men när man ser bilder från förut så inser man ganska snabbt att tvivlet ska utrotas. Jag är jätte glad att jag tagit dessa bilder även om det ibland känts otroligt tungt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar