onsdag 21 januari 2015

Wihoooooo, imorgon kommer han hem. Han, mannen i mitt liv ❤️

Idag är jag ordentligt endorfinstinn. En fantastisk dag med både plugg, träning och fantastiskt sällskap här hemma. Idéerna har avlöst varandra. Det känns bra i hjärtat helt enkelt ❤️ bra vänner växer inte på träd så håll i dem ordentligt! Jag är glad & tacksam över dem som finns i min närhet. 

Min allra bästa vän är såklart Patrik ❤️ 


Imorse när jag va och handlade stötte jag på min fantastiska granne, Laila. Hon är ju helt underbar den kvinnan. Alltid så rar och kärvänlig. Hon hade stickat raggsockor till Engla berättade hon. Engla verkligen älskar att vara med Laila. Hon brukar kalla henne för extra "farmor". 

Nu ikväll har jag och Malin H varit på step och jisses vad kul det var. Nu är jag ordentligt pepp och taggad för två dagars jobb hos Mamma sen en skön helg, sen återstår bara några ynka dagar att ta sig igenom och på lördag nästa vecka bär det av mot Sälen för en hel veckas semester. Ska bli underbart. 


Någon mer än jag som fullkomligt ÄLSKAR frukt. En ordentligt fylld fruktskål gör mig glad. Alla färger och smaker. Barnen älskar också frukt vilket jag är super glad över. 

1 kommentar: