torsdag 22 januari 2015

What a day, what a Day! 

Magkänslor, auror, deja vu, telepati och allt vad det innebär. Idag har det varit minst sagt mycket av allt. Pjuh!
Vid 16-tiden nådde allt sin kulm kändes det som. Hela kroppen kändes matt, tårar avlöstes av skratt och endorfinerna sköt i höjden. 
Tänk hur märkligt saker och ting kan te sig. Pratade med Carina lite om hur en del personer påverkar ens allt och vilka känslor de väcker hos en. Malin & Carina är två personer (utanför familjen då) som påverkar hela mig på ett minst sagt oförklarligt sätt. Till Carina känns det som jag har en direktlänk på alla plan och Malin ja, jag kan inte förklara. Tänker inte gå in på detaljer, 
ni som vet ni vet ni andra, don't worry. Jag är inte sinnessjuk. Haha! 

När jag kom hem efter jobb, barnhämtning & handling hade jag kunnat somna stående. Kände mig helt uttömd och gör väl i och för sig fortfarande men min älskade Patrik är ju hemma så lite ny energi har jag fått ❤️ 

Vi har precis ätit nachos och ska invänta "Rakt in i hjärtat" som börjar kl: 21.00






1 kommentar:

  1. Haha ja ibland är det nästan för kusligt. Tack för att du kikade förbi :-) puss <3

    SvaraRadera