söndag 11 januari 2015

Jag måste dela med mig av ett recept jag precis provade. Jag har provat massor med olika nyttigare varianter på pannkakor men det här var det absolut bästa och godaste jag ätit. Min mage går bananas av vetemjöl så det här var verkligen toppen. 

80g havregryn (mixa till mjöl)
3st äggvita
1st ägg
100g lättfil
250g lättkesella
1tsk bakpulver 
1krm salt 

Vi smaksatte även med lite kanel men det är såklart inte ett måste och så hade vi lite Green Valley Ranch maple syrup på. Jisses vad gott. Perfekt fluffiga blev de också. 

2 kommentarer:

  1. Screendump på den. Ska helt klart testas
    ! Saknar fantasi på matfronten nu så jag älskar att du börjat lägga upp lite tips och recept. Stor tumme upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer garanterat fler tips om mat ;) haha

      Radera